• Camp Leakey

Reizen Trips Voyages Kalimantan

Rondreis Java, Kalimantan en Bali | 12-06-2024
Beste Flip.

Dank je wel. We hadden best nog wel wat langer willen blijven. Onze reis is uitstekend verlopen. We hebben een fantastische vakantie gehad en erg genoten.

Alles was perfect geregeld. We wisten alleen na de eerste nacht niet hoe laat we werden opgehaald voor de city tour in Jakarta.... meer infomore infoInformations supplémentaires
Rondreis Kalimantan, Java en Bali | 12-08-2023
Hallo Flip,

Excuses dat ik nog niet eerder heb geantwoord, gelijk weer druk druk....

Maar wij hebben een fantastische vakantie gehad!!! Alles was top geregeld, het vliegvervoer, de gidsen, de chauffeurs! Wij hebben geen enkele keer hoeven wachten op wat en wie dan ook. De gidsen hebben ons e... meer infomore infoInformations supplémentaires
maatwerkreis kalimantan | 09-08-2023
Beste Flip,

Bedankt voor je mailtje.
Toen ik de mail ontving, waren we nog in Indonesië vanwege het projectbezoek van mijn werk.
Toen ik thuis kwam zat ik alweer volop in de workflow en kwam het er niet van om je mail te beantwoorden.

We hebben een hele goede reis gehad en ontzettend veel ge... meer infomore infoInformations supplémentaires
Java en Kalimantan met oudere kinderen | 18-07-2022
Beste Flip en collega's,

Na ruim drie weken Java en Kalimantan keren wij nu bijna terug naar Nederland, vanuit Jakarta. Graag laten wij jullie weten dat wij van steden en natuur/cultuur en de (soms persoonlijke) contacten met de mensen hier volop genoten hebben een prachtige en onvergetelijke r... meer infomore infoInformations supplémentaires
Rondreis op maat Mighty & Mystic Kalimantan | 17-08-2019
Hallo Flip,

wij zijn zondag teruggekomen van een onvergetelijke reis naar Kalimantan.
We willen je bij deze laten eten dat jij, je team, Lucas en vooral ook de gidsen die ons hebben begeleid, met name Abi en Jailani, een enorm compliment geven.
We hebben een top reis gehad en bijna alles gezien... meer infomore infoInformations supplémentaires
Rondreis op maat Mighty & Mystic Kalimantan | 17-08-2019
Vergeet vooral niet aan Lucas de geweldige ervaringen te melden want die hadden veruit de overhand. We hadden trouwens nog een dingetje vergeten te melden en dat is de verschrikkelijke weg naar Talisayan. Deze rit duurt geen 4 uur maar 6 uur en de weg is werkelijk bijna niet te doen. Bereid je event... meer infomore infoInformations supplémentaires
Kalimantan - Camp Leakey | 13-10-2018
Beste Jan,
Hierbij een klein verslagje van ons v.w.b. de ervaring met de boot naar de oerang oetans.
Bij aankomst waren wij verrast hoe groot de boot was. De bemanning kwam gelijk sympathiek over. Het klikte van ons uitgezien, met de gids. Wij vertrokken en keken naar alle boten die lagen afgemeer... meer infomore infoInformations supplémentaires
Singapore Stopover, Roots op Java en Kalimantan | 17-09-2017
Beste Vera,

Onze reis is voorspoedig verlopen. Hartelijk dank voor de organisatie. We zijn bijzonder tevreden over de kwaliteit van onze beide chauffeur/gidsen, de heren Anang (op Java) en Indra en Ismael (op Kalimantan). Zij waren steeds bereid om onze lastige vragen te beantwoorden. Deze vragen... meer infomore infoInformations supplémentaires
Eclips Kalimantan & Derawan | 06-03-2016

Dank voor je mail, jullie goede zorg en natuurlijk jullie medeleven.

We hebben een prachtige reis gehad ondanks de laatste hectische dagen.

Door de ruggespraak met Lucas (die uitstekend bereikbaar is) en het feit dat we zelf wat bahasa spreken hebben we het op Pangkalanbun toch ... meer infomore infoInformations supplémentaires
Camp Leaky - Kalimantan | 21-08-2014
Beste Jan ea . Wij willen alleen even melden dat we enorm hebben genoten van onze trip naar camp Leaky op Borneo . Super veel gezien . Héél behulpzaam personeel , heerlijk gegeten ,en een geweldig sfeervolle boot. Dank voor de fantastische ervaring vanuit Jakarta ... meer infomore infoInformations supplémentaires
Inspectiereis oost Kalimantan | 22-06-2014
Twee dagen na mijn huwelijk met mijn lief Monique gingen we formeel op inspectiereis naar oost Kalimantan. Een combi met onze huwelijksreis, dus het moest ook wel een lekker rustige reis worden. En dat is het ook geworden. Heerlijk relaxed een week op de boot over de mighty Mahakam, vier dagen zonne... meer infomore infoInformations supplémentaires
Na wat gestress vanwege een gecancelde vlucht kwamen we in plaats van 3 uur in de middag om 12 uur 's nachts aan in Balikpapan. Lukman, onze gids, stond ons op te wachten op de gloednieuwe en ijskoude luchthaven. Het was nog een dikke twee en een half uur rijden naar Samarinda, waar onze houseboat o... meer infomore infoInformations supplémentaires
Vanuit Samarinda, het begin- en eindpunt van de Mahakamcruises, vliegt drie keer per week een klein vliegtuig naar Berau. Wij zaten daar net twee dagen vanaf, dus reden we eerst 2,5 uur naar Balikpapan waar dagelijkse vluchten naar Berau worden uitgevoerd. Daar aangekomen stond onze chauffeur al op ... meer infomore infoInformations supplémentaires
Kalimantan | 15-02-2014
Beste Jan
Bedankt voor de super mooie reis die we weer mochten beleven whaauuuw wat gaaf
Bij de eerste gids was mooi oerang oetangs en de neusaapen en de ijsvogel echt mooi
We waren alleen even verbaasd dat we niet op de eerste boot op het dek sliepen ,maar einde avond vonden we dat niet zo er... meer infomore infoInformations supplémentaires